A Ryanair ismét az egyes terminált követeli

iho/repülés   ·   2012.11.26. 13:06

A Ryanair vezérigazgatója szerint nem számít megfutamodásnak, hogy 40 százalékkal csökkentik budapesti járataik számát, mert ahol erős a verseny, ott maradnak. Az [origó]-nak adott interjújában azt mondta, hogy a budapesti reptéren múlik, mikor jönnek vissza. A sátrakat nem szereti, a buszozást még kevésbé, ezért az a célja, hogy újranyíljon az 1-es terminál.

Arra a felvetésre, hogy a társaságnak nagy a budapesti vesztesége, O’Leary azt válaszolja, hogy a Ryanair nem veszteséges, az átlag alatti árakkal is nullszaldós Budapesten. Többször kijelenti, hogy cége 50 százalékkal olcsóbb a Wizz Airnél, arra a kérdésre pedig, hogy miért azokat az útvonalakat adják fel, ahol egyedül repültek, azt mondja: „Mi minden útvonalon alacsony árakat adunk. A feladott útvonalak pedig azért azok, amik, mert nem akarjuk megkönnyíteni a konkurencia dolgát. Szándékosan maradtunk benn azokon, ahol van verseny. A mi költségeink a legalacsonyabbak, mindig mi nyerünk a versenyben.”

A ferihegyi sátras beszállítással kapcsolatban, illetve arra a felvetésre, hogy a Ryanair is fizethetne pár centtel többet, hogy jobb szolgáltatást adjon az utasoknak, O’Leary azt mondja: „Soha nem fogok felesleges dolgokért fizetni. Vissza akarunk menni az 1-es terminálra, ott kulturált körülmények között várhatnak az utasok és sétálhatnak a géphez a terminálból.”

Kapcsolódó hírek

Repülés Légiközlekedés

BUD: megkezdődött a hármas terminál építésének előkészítése

iho/repülés   ·   2024.12.23. 08:30

Októberben a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalmi növekedése volt a legerősebb Európában, az év végére az utasszám meghaladja a 17 millió főt. A repülőtér-üzemeltető a jövőben is robosztus emelkedésre számít ezen a téren, ezért a tulajdonosok és a vállalat vezetősége megkezdte a harmadik terminál építésének előkészítését.