Vasúti balesetek Magyarországon
Az 1990-ben bekövetkezett 570-ről (2006-ban volt a legnagyobb mértékű zuhanás) évi száz alá csökkent a sérüléses balesetek száma. A halálos balesetek mennyisége stagnál: az 1990-es 160-ról évi száz környékére.
Az 1990-ben bekövetkezett 570-ről (2006-ban volt a legnagyobb mértékű zuhanás) évi száz alá csökkent a sérüléses balesetek száma. A halálos balesetek mennyisége stagnál: az 1990-es 160-ról évi száz környékére.
A kérés meglepő és a pályázat jelenlegi fázisában nem is teljesíthető, mivel a kért információk, adatok túlnyomó többsége csupán a beérkezett ajánlatok értékelése, majd az azokra épülő koncepciók kidolgozása után állhat rendelkezésre.
Jól sikerült a BEMU-tatkozás, eddig problémamentes az üzem.
A mérnökök a Soltszentimre és Kelebia közötti vasúti szakaszon egy újgenerációs mérőkocsi segítségével gyűjtöttek információkat. Az itt alkalmazott megoldás jelentősen hozzájárulhat a csaknem 5000 kilométer hosszú magyar vasúti törzshálózat korszerűsítéséhez.