Újra dübörgött a 36-os vonal

Az M62 235-ös két napon keresztül Fonyód állomáson kitolózott, ahol május 6-án kikapcsolással járó felsővezeték-karbantartás kezdődött. A dombóvári mozdony rendhagyó módon érkezett. Munkájának első napján a Kaposvár és Fonyód között közlekedő, 8832 számú személyvonat Bz-motorkocsiját előfogatolta. Ráadásul a másnapi, hazafelé vezető útja sem telt eseménytelenül, visszafelé a 8833-as jutott neki, hasonló vonat-összeállítással.
Eltekintve a rendszeresen M41-essel továbbított celldömölki vonatpártól, a 36-os vonal közlekedését főleg Bz-k jellemzik. Napjainkban már igazi unikumnak számít az M62-esek felbukkanása. Néhány évvel ezelőtt eltűntek a Kaposváron üzemelő cukorgyárat kiszolgáló répavonatok éléről is, amik már a 30-as vonalon keresztül, villanymozdonnyal érkeznek a somogyi megyeszékhelyre.
A gazdaságos üzemeltetés miatt nem egyedi eset, hogy az egyébként gépmenetben közlekedő mozdony másik vonatot előfogatolva jut el célállomására, de még ez a stratégia is ritkán eredményez Szergejjel dübörgő Bz-t.