Újabb fordulópont
A negyedik ütemmel folytatódott Karcag állomásának teljes megújulása, valamint a Karcag–Püspökladány szakaszon a jobb vágányban a kisműtárgyak, továbbá az apavári nagyhíd korszerűsítése. Ezzel Karcag teljes jobb oldala átépült, kész az aluljáró jobb fele és a magasperon is. A határidők tartásával most sem volt probléma, június 21-én, hajnal négy órakor időben befejeződhetett a vágányzár, a benyújtott mérési jegyzőkönyvek és a futópróba alapján a vágányszakasz forgalomba helyezése sikeres volt. Közben Szajol–Törökszentmiklós között folytatódik az alépítmény-javító gépláncos munka, majd a felépítmény cserélése.
A következő ütem a Karcag–Püspökladány szakasz bal vágányának, az ott található műtárgyaknak a felújítása lesz, ez a munka június 22-én kezdődött.
(A 100-as vonal felújítását gyakorlatilag egyben, de adminisztratív szempontból két, a NIF Zrt. által finanszírozott közbeszerzés részeként végzik: A Szajol-Püspökladány vonal egy részét az SZ-K 2011 konzorcium végzi, itt a Swietelsky Vasúttechnika kft a konzorcium vezetője, a Közgép és a Szentesi Vasúttechnika kft pedig a konzorcium két tagja. A Kisújszállás-Püspökladány szakaszon is ugyanezek a cégek dolgoznak, de itt a K-P 2011 konzorcium részeként újítják fel a pályát, a konzorciumot pedig a Közgép vezeti - a szerk.)