Új buszok, új jegyek júliustól
Az utolsó ötven Mercedes Citaro is munkához látott. Kilenc újabb vonalon (7, 31, 33, 34, 67, 106, 139, 168E, 240E) mutatkoznak be a korszerű buszok, ezen felül további tizenhárom régebbi vonalon emelkedik a Citaróval kiadott fordák száma: 8, 11, 22, 22A, 30, 30A, 111, 112, 178, 196, 196A, 222, 230. Az új buszok által kiváltott régebbi kocsik átcsoportosításával pedig további vonalakon nő az alacsony padlós járatok mennyisége.
Hétfőn forgalomba álltak az első genfi Volvók is. A jelenleg honosítás és tesztelés alatt álló 25 busz első tíz elkészült példánya a cinkotai garázs felségterületén található csuklósvonalakon fordulhat elő.
A nagykörúti vágányfelújítás alatt a pótlóbuszokat a BKV adja, a vonalon a délpesti telephely csuklós Van Hooljaival utazhatunk. A nemrégiben csuklósított 5-ös vonalon pedig Óbuda Volvói tűnnek majd fel elsejétől.
Tovább bővül az elsőajtós-hálózat is, június utolsó napjaiban a 198-as járaton is életbe lépett az új rend. Július 6-ától a 98-as, 8-ától pedig a 98E járaton is csak az első ajtó vehető igénybe felszállásra.
Júliustól a BKK egy új jegytípust is bevezet, az 5/30 elnevezésű jegy bérlet és napijegy is egyben. Harminc napon belül öt tetszőleges napon, 24 órányi korlátlan utazásra jogosít, az öt, külön megváltott 24 órás napijegynél azonban 45 százalékkal olcsóbb.