További Vectronokat rendelt az MRCE
A müncheni központú Mitsui Rail Capital Europe (MRCE) a legújabb villamos mozdonyokat a német–osztrák–olasz tengelyen tervezi használatba adni, ezért a gyártó a kettes szintű egységes európai vonatbefolyásolást (ETCS Level 2), valamint a helyi vonatbefolyásoló rendszereket is feltelepíti rájuk. A négytengelyes, MS verziójú Vectronok többáramneműek: másfél és három kilovoltos egyenáramról, valamint tizenöt kilovolt 16,7 hertzes és huszonöt kilovolt ötven hertzes váltakozó áramról üzemelhetnek, ennek köszönhetően Európa-szerte használhatóak. A Siemens München-Allach-i üzemében megépítendő járművek 6400 kilowatt teljesítmény leadására lesznek képesek, legnagyobb üzemi sebességük százhatvan kilométer per óra – írja az International Railway Journal.
A lízingcég teljes mértékben meg van elégedve a Siemens moduláris mozdonysorozatával, amely kiemelkedő rugalmasságot biztosít, továbbá szinkronüzemre képes a szintén a német gyártótól beszerzett ES64F4-es szériával, ezért döntött az újabb adag Vectron mellett – számol be a Railway Gazette.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső, idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!