Pályára irányító torony...
A VOLT könnyűzenei fesztivál egyik leglátványosabb installációja a HungaroControl 17,4 méter magas irányítótornya, a TowerJump, ahonnan a bátor fesztiválozók le is ugorhatnak – ha elegendő pontszámot gyűjtöttek a társaság saját fejlesztésű applikációja, az AIRbility segítségével. A legügyesebb játékosok esélyt kapnak, hogy légiforgalmi irányítóvá válhassanak.
A 17,4 méter magas, TowerJump elnevezésű torony idén is a VOLT Fesztivál egyik leglátványosabb installációja. A HungaroControl tornyából azok ugorhatnak a mélybe, akik elérik az AIRbility applikáció letöltésével a napi limit pontszámot. A check-in pointot elhagyva a futópályán lehet felsétálni a TowerJump-ba, ahol egészen a kilátóig fel lehet jutni. A torony oldalán lévő ugrópontról a bátor játékosok idén is átélhetik a szabad esés fantasztikus érzését. Az installációval a Sziget Fesztiválon is találkozhatnak majd az érdeklődők.
A tavalyi sikerekre építve fiatalos, innovatív toborzó kampánnyal hívja fel magára a figyelmet a HungaroControl, hogy megszólítsa a jövő légiforgalmi irányítóit. Az önmagában is látványos TowerJump torony installációt egy hangulatos lounge terasszal és beépített irányító pulttal varázsolták még izgalmasabbá. Idén még nagyobb hangsúlyt kap a közösségi média – jelenlét: az ugrást egy kamera rögzíti, a videót az ugró egyedi formátumú GIF-ként kapja meg, melyet egy gombnyomással meg tud osztani a legnépszerűbb közösségi hálókon.
Idén sem ér majd zárul le a kampány a fesztiválszezon végeztével. A HungaroControl HR szakértői augusztus végén kezdik majd meg az AIRbility játékon elért eredmények és az adatbázis kiértékelését, a játékosok utókövetését. A legjobbak hamarosan meglátogathatják a budapesti irányító központot. A játék készítésekor az volt a cél, hogy olyan terméket készítsenek, mely segítségével a jövő légiforgalmi irányítóit is megtalálhatják.
Ami pedig a tavalyi toronytörténéseket illeti: a HungaroControl akkori közlése szerint a három fesztivál (Volt, EFOTT, Sziget) közel 3000 látogatója kért felszállási engedélyt az AIRbility letöltésével és a napi célpontszám elérésével. A látogatók majdnem fele élt az ugrás lehetőségével.
A HungaroControl – más nagyvállalathoz hasonlóan – tudatos „Employer Branding” stratégia alkalmazásával igyekszik növelni vonzerejét a fiatalok körében – hangzott a torony első megjelenése előtt a HC közleménye. – A fiatal generáció sok esetben tudatos fogyasztóként választ magának „márkás” munkahelyet, és fontosnak érzi, hogy a cég, ahol dolgozik trendi, „posztolható” legyen. A torony ebből a szempontból is jó helyszínnek bizonyulhat, hiszen számos aktivitással, irányítók és HR szakemberek bevonásával mutatja be a fesztiválozóknak mi mindent nyújthat számukra a HungaroControl.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!