Metrópótlás Berlinben

iho/vasút   ·   2011.07.25. 12:29
title

A szimulátorok kedvelőinek ismerős lehet a berlini U7-es metróval, amelyet a World of Subways második részében vezethettek már, a földalatti első két megállóját érintjük a berlini 92-es (vagy mai számozása szerint M37-es) járattal is. Egy német fiatalember „Jannik” ezt kihasználva egy metrópótló vonalat készített Rathaus Spandau és Altstadt Spandau közé. A busz hétvégén jár, tíz percenként, egyetlen kocsival. A telepítése rendkívül egyszerű, letöltés után az OMSI mappába kell bemásolnunk az állományt, és már játszhatunk is. Fontos tudni, hogy a kijelzővel rendelkező buszok csak a ziel gomb használatával tudják a kiírást beállítani, a kódokat a csomag mellett megtalálják. A vonal új megállókat kapott mind a két metróállomásnál, Rathaus Spandaunál a Freudstrasse felé vezető megálló előtt, míg Altstadt Spandaunál a megfordulás után rögtön meglátjuk az új táblát. Érdemes kipróbálni ezt a rövid vonalat!

 

A régi, tekerős kijelzővel rendelkező SD200-as buszok az U betüt nem tudják megjeleníteni

A Mercedes O405-tel is pótolhatunk, de a busz befogadóképessége miatt nagy lesz az utaslemaradás

Kapcsolódó hírek

Vasút Közlekedésfejlesztés Nagyvasút Közlekedéstervezés

Knorr-Bremse Virtuális Tervező Laboratórium tíz éve az oktatás és kutatás szolgálatában

iho   ·   2024.11.09. 08:35

Egytizedére redukált tömegű fékpanel-alaplap, additív technológiával előállított prototípusok sora, hétszázhetven MSc hallgató és tizenöt doktorandusz: ezek beszélnek a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen működő virtuális tervező labor és a Knorr-Bremse Budapest együttműködésének első tíz évéről.