Meglepetés nélkül

MTI   ·   2013.07.02. 18:51
Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére kiírt, hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. Az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A keretmegállapodás értéke nettó 377 millió forint.  Az öt ajánlattevő közül június 19-én hirdetett nyertest az ajánlatkérő. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes úgy, hogy 80-as súlyszámmal a médiavásárlások ellenértéke szerepelt az értékelésben, míg a PR feladatok és a call center szolgáltatások ellenszolgáltatásának értékéhez 20-as súlyszám kapcsolódott.

Ajánlatot tett még a Vivaki Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a MEC Hungary Kft., valamint az Initiative Media Kft.

Nem ez az I. M. G. első komoly megbízatása: a cég többek között a kormány, a MÁV Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. kommunikációját is viszi.

 

Kapcsolódó hírek