Magyar Vasút, 2022/20.: Csepel teherautó, Ikarus autóbusz, Ganz-MÁVAG motorvonat – milyen volt valójában a szocialista ipar?
·
2022.11.10. 09:00
Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának huszadik számából.
A tartalomból
- Tárgyalások a HUNGRAIL-tagvállalatok működésének finanszírozhatósága érdekében
- Sokkal nagyobb átjárhatóságra van szükség a közlekedési módok között
- Edukációs roadshow a fenntarthatóság jegyében
- Intercity-motorvonatokkal bővítheti járműparkját a GYSEV
- Vár állott, most kőhalom?
- Hétezer munkavállalót foglalkoztat a hazai vasútijármű-gyártó és -karbantartó ágazat
- Korszerű megoldások a vasútépítés és -fenntartás területén
- Számvetés: hazai cégek a berlini kiállításon
- Vitézy Dávid: Az előváros után a teljes távolsági flottát is megújítjuk
- Unife Vasúti Világpiaci Tanulmány: újra növekedési pályán a globális vasúti piac
- Az uniós Új Európa Vasútja Program
- Döcögve, de elindul a motorvonatos teherszállítás Anglia és Skócia között
- Spanyolországban átadták a világ első ibériai nyomtávolságú vasútvillamosát, a TRAMBahíát
- Veszélyben van az újraiparosítás sikere!
- Kapacitásbővítő digitális profilesztergát helyezett üzembe a TS Hungaria
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!