Kétéltű Iveco
Az Iveco Daily 4x4 alvázára épített SeaLand nagyméretű jachtok segédhajójaként használható. A jármű mechanikus alkatrészeit nem változtatták meg, csak átalakították, hogy vízi közlekedésre is alkalmas legyen. A jármű alját vízállóvá tették, köré acéllemezből készült hajótest került - olvasható a gyártó honlapján.
A SeaLandot háromliteres, turbódízel erőforrással kiegészített vízszivattyús rendszer hajtja, a maximálisan megtehető távolságot 300 liter üzemanyagot befogadó kiegészítő tartályok biztosítják. A kétéltű több küldetésen részt vett, például 14 óra alatt átkelt a Korzikai-csatornán, 75 tengeri mérföldet megtéve.
A kiállításon az Iveco két további modellt mutatott be: egy RAVx6 Duffy kétéltű mentőjárművet, amelyet a tűzoltóság és a polgári védelmi egységei használhatnak, valamint egy Magirus 32-L AT csuklós, forgózsámolyos tűzoltólétrával felszerelt Eurocargo 160E 30 járművet. A 15 tonnás Duffy vízen, műúton, terepen és rögös, sáros talajon is könnyedén manőverezhető. Mindhárom tengelyét differenciálzárral szerelték fel, amelyeket úgy méreteztek, hogy a speciális közlekedési eszköz a legszélsőségesebb körülmények között is használható legyen. Az N60 ENT motornak, az Allison automatikus sebességváltónak és a hidropneumatikus, független felfüggesztésnek köszönhetően a jármű közúton 85 kilométer per órás sebességre képes. Kiegészítő erőforrásával teljes terhelés esetén két csomóval közlekedhet vízen a fő motor meghibásodása esetén. A könnyűfém ötvözetből készült fülke teljesen zárt, két oldalsó ajtóval rendelkezik, és a vezetőn kívül még ketten utazhatnak benne.
A Magirus tűzoltólétra öttagú teleszkópos karból, illetve egy 4,7 méteres, csuklós meghosszabbításból áll. A létra kilengését számítógépes rendszer csökkenti. A 32 méteres mentési magasságú létrán 300 kilogramm teherbírású mentőkosár, valamint az oltáshoz szükséges vízvezetékek találhatók. A gémet emellett egy 400 kilogrammos terhek emelésére alkalmas emelőhoroggal is felszerelték.