Készülhetünk a dugódíjra?

iho/közút   ·   2011.10.14. 11:09
A BKV Zrt. idei működéséhez még ötmilliárdos garancia és hatmilliárdos tőkeinjekció kell – fejtette ki Tarlós István egy nyilatkozatban. A főpolgármester elmondta, hogy a dugódíj bevezetésének tervezete már fél éve a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumnál vár az aláírásra. Tarlós információi szerint van még átcsoportosítható szabad forrás a városi és elővárosi közlekedésre fordítható összeg kipótlására – a minisztérium érvelése ezzel szemben húszmilliárd forint hiányzó összegről szól.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Magyarok az InnoTranson, 2024-ben is

iho/vasút   ·   2024.09.24. 11:00

Habár klasszikus magyar vasútijármű-gyártó nem reprezentálja magát idén Berlinben, számos hazai cég bemutatja portfólióját, többek között a Ganz Motor, a debreceni Grampet, a Prolan és a V-Híd is, a Bus Display-en pedig megtaláljuk az Ikarust.