Kérdések és válaszok dealer, illetve leasing funkciókkal kapcsolatban
(x)
A szoftveren belül az árajánlatok, megrendelések, szerződések és számlák kezelése is egyazon felületen történhet, az egyedi dokumentumok generálása pedig automatikusan zajlik.
Rövid bejegyzésünkben a SeaFleet flottanyilvántartó dealer, valamint leasing funkcióival kapcsolatos kérdéseket válaszoljuk meg.
A rendszerrel megvalósítható az értékesítési folyamat pénzügyi kezelése?
Ez a megoldás fent van a fejlesztési listán, a kidolgozása folyamatban van.
Módosíthatók a szoftverben használt formanyomtatványok?
Módosíthatók, a rendszer ehhez az igényhez rugalmasan illeszkedik. A felhasználó Microsoft Word használatával megszerkesztheti a SeaFleettel kezelni kívánt saját dokumentumokat, amikből ezt követően sablonok készülnek.
Amikor egy dokumentum generálása történik, akkor a benne elhelyezett olyan címkék, mint például az ügyfél neve, automatikusan kerülnek kitöltésre az adatbázisban tárolt adatokkal. A program aztán ebből készíti el magát a nyomtatványt.
A költségszámlák mekkora részletességgel rögzíthetők?
Hogyha a cél a költségek teljes mélységekben történő elemzése, akkor a számlákat is ezzel megegyező mélységben érdemes bevinni. Amennyiben ez a részletesség egyáltalán nem fontos, akkor a számla egyetlen tételben is felvihető.
Csakis meglévő, konkrét gépjárműre adható ajánlat?
Ajánlat egyaránt adható egy konkrét, rendszámmal ellátott gépjárműre, illetve gépjármű típusra is, aminek jobb esetben csak a paraméterei ismertek.
Hogyan történik a bérleti díjak számlázása?
A feltételeknek megfelelő számlák automatikusan generálódnak, miután a számlázási paraméterek bevitele megtörtént.
A szállítói számlák továbbszámlázására van megoldás?
Van rá megoldás, a berögzített vagy automatikusan betöltött szállítói számlák esetén tételesen lehet megadni a továbbszámlázás módját.