Itt a Fiesta Van
A legkisebb hasznos Ford raktere egy köbméter, 1,3 méter hosszú és 485–508 kilogramm teherbírású. Az utasfülkétől biztonságos acél rekeszfallal elválasztott raktérben négy csomagrögzítő horoggal rögzíthetjük a rakományt, a csomagtér padlóját erős gumiszőnyeg, oldalfalát pedig tartós burkolat fedi.
A Fiesta Van motorkínálatában a 95 lóerős, 1,6 literes dízel és a 82 lóerős, 1,25 literes benzinmotor mellett az új 75 lóerős, 1,5 literes dízel is megjelenik. A dízelmotoros kisteherautó a sajtóanyag szerint száz kilométerenként megelégszik 3,7 liter gázolajjal, az econetic takarékos változat ennél is kevesebbet, száz kilométerenként 3,3 liter üzemanyagot fogyaszt. Ezt a 95 lóerős dízel hajtja, az autó fogyasztását tovább csökkenti a széria stop-start rendszer, a leültetett futómű, a karosszéria alsó részén és a kerekeken alkalmazott áramvonalas burkolatok, valamint a kis gördülési ellenállású gumiabroncsok.
A Transit Custom után a Fiesta Van felszereltségében is megjelenik az alkalmazás, amely vészhelyzetben az adott ország nyelvén teremt közvetlen kapcsolatot az autó utasai és a segélyhívó központ operátora között. A rendelhető extrák között megtaláljuk még az alacsony sebességű koccanások elkerülését szolgáló rendszert is, a hegymeneti elindulássegítőt, valamint a félretankolás veszélyét kiküszöbölő töltőt és a tolatókamerát.