A beruházáshoz szükséges rendeletmódosításokat legutóbbi ülésén hagyta jóvá a kisalföldi megyeszékhely közgyűlése. Az ülésen elhangzott: uniós pályázati forrásból teremtenék elő a 762 millió forintos költség nagyobbik hányadát. Ugyanakkor a képviselők nagy többséggel megszavazták, hogy a beruházással kapcsolatos kiadások fedezésére emeljék meg 222 millió forinttal a társaságot tulajdonló városüzemeltetési cég, a Győr-Szol Zrt. törzstőkéjét. Az előterjesztés emlékeztet arra, hogy a keleti irányba, azaz az ipari park felé 1,9 kilométerrel meghosszabbítani tervezett sínpár az 1990-es években épült, azóta működik; a fejlesztést a park bővítése teszi szükségessé.
A Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. tervei szerint májusban indulhatnak a munkálatok, amelyek eredményeként várhatóan augusztusban indulhat meg a forgalom az új szakaszon. A vágányok így egészen a most épülő, a nyáron avatandó Audi logisztikai park szomszédságáig futnak majd. Az elképzelések szerint több jelentős vállalatnak nyújt közvetlen vasúti csatlakozási lehetőséget a iparvágány, de azok a gazdasági társaságok is igénybe vehetik a közös rakodóhelyeket, amelyeknek nincs közvetlen csatlakozási lehetőségük.