Három cég konzorciuma tervezi az M0-ás folytatását
A nyertes közös ajánlattevők az UNITEF ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt., az UVATERV Út-, Vasúttervező Zrt. és a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. Az eredetileg becsült ellenérték 1 milliárd 340 millió forint volt, a nyertes ajánlatban viszont 1 milliárd 322 millió 500 ezer forint szerepelt. Az M0-ás autóút ezen északi szakasza az M0 mostani végpontjától, a Megyeri hídtól indul egy 600 méteres felüljáróval. Ezután – egy 2 kilométeres alagutat követően – a Budakalászi úton egy csomópontba érkezik. Innen újra egy 3,2 kilométer hosszú alagutas szakasz következik, egészen a 10-es úti csomópontig.
A tervezés végső célja az építési engedély megszerzése, valamint az építési tenderdokumentáció elkészítése. A három ajánlat közül a legolcsóbb nyert. Ajánlatot tett még – szintén közös ajánlattevőként – a SpeciálTerv Építőmérnöki Kft., a Fehérvári és Fekete Kft., valamit a RING Mérnöki Iroda Kft. A harmadik ajánlattevő az M0 Mérnök konzorcium volt. Ennek tagjai: a Transinvest-Budapest Kft., a DOPRAVOPROJEKT a.s., az MSc Kft., a Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda Kft., valamint a Vibrocomp Kft.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!