Germanwings-sikerek: erős hálózatbővítés

iho   ·   2014.05.16. 12:38
cim4

Két, független tesztben is elismerték a Germanwings teljesítményét, a szolgáltatásának színvonalát, írja a légitársaság közleménye.

A brit online légiközlekedési magazin, az anna.aero szakértői tízedik alkalommal értékelték ki Európa légitársaságait és repülőtereit. Ezen kívül a német SWR3 rádióállomás legutóbbi, légitársaságokat értékelő tesztjén is kiválóan szerepelt a Germanwings.

Az anna.aero felmérésének eredményei jelzik a Germanwings sikerét: a légitársaság első helyezést ért el a „Legtöbb új európai célállomás” és az „Útvonal-növekedés” kategóriákban is. 2013. augusztus és 2014. augusztus között a Germanwings 29 új európai célállomással gazdagította útvonalhálózatát (ennyit egyetlen másik légitársaság sem ért el Európában), valamint 100 új útvonalat is indított ebben az időszakban.

„A Germanwings hamarosan megmutatja a konkurenciának, hogy ki a legjobb” hangzott el a német SWR3 rádióállomás műsorában a légitársaságok szolgáltatásáról készült kutatás kiértékelésekor. Az ár esetében jó, a foglalás, a check-in és a fedélzeti beszállás esetében kiváló, a biztonság, a pontosság, a kiszolgálás és a kényelem tekintetében pedig a legjobb pontszámokat kapta a légitársaság. Így a zenei csatorna kollégája szerint a Germanwings volt a „tesztelésben részt vevő legjobb diszkont légitársaság”.


A tesztelőnek főként a „Smart” tarifa nyerte el a tetszését, amely némi felár ellenében lefedi egy klasszikus légitársaság szolgáltatási spektrumát: feladott poggyász, kiválasztott ülőhely, snack és innivaló a fedélzeten. A személyzetről is jó véleménnyel volt: „nagyon barátságosak, elegáns benyomást keltenek, és nem emlékeztetnek a diszkont utazási élményre.”

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek