Flörtölés a tizennegyediken

Kemsei Zoltán   ·   2011.09.23. 19:52
00

„Személyvonat érkezik Győr–Tatabánya felől, műszaki okok miatt a 14. vágányra” – hangzott az utastájékoztatás Kelenföldön, szeptember 23-án délután. A Déliből az 1-es vonalra tartó személyvonatok „megszokott” hatodik vágányán ágyazatrostálás folyt, és egy kitérőt is cseréltek. Kisebb baleset is történt, az egyik munkagép az ötödik vágány váltóját felvágta, ezért ideiglenesen használaton kívül helyezték. Ezzel minden vonat fogadó- és indítóvágánya „egyet visszalépett”, újra használatba vették az ideiglenesen lezárt legszélső, az 1–2. vágányokhoz tartozó peront, a tatabányai, komáromi, győri személyvonatok érdekes módon járták körbe a pályaudvart. Mivel a 14–15. vágányokhoz a Déli felől nem vezet vágánykapcsolat, a vonatok útvonala a következőképp alakult: Tatabánya felől a 14. vágányra érkezett, utascsere után a váltókörzetig visszatolt, majd az első szabad vágányon irány a Déli. Hogy a mindenhonnan elérhető 7–10. peront miért nem használták? A magyarázat egyszerű: az aluljáró átadása a négyes metró építéséhez kapcsolódik, azaz késik.

AHogy lenni szokott: az építkezés hatalmas transzparense Kelenföldön<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek