Félkör marad az M0?
A déli szakasz nemrég átadott szélesítése után a Közgép Zrt., a Strabag-MML Kft., a Magyar Aszfalt Kft. és a Colas Hungária Kft. alkotta konzorcium nekiáll az M6-os autópálya és az 51-es út, illetve az 51-es út–M5-ös autópálya közötti szakasz korszerűsítésének.
A 34,9 milliárd forintos projekt a két Duna-híd szélesítését is magába foglalja. Az 51-es út és az M5-ös között teljesen új, kétszer három sávos nyomvonal épül, amivel a körgyűrű mintegy 10 kilométerrel lesz rövidebb. Mint ismeretes, az M5-ös és annak bevezető szakasza, valamint az építés déli-nyugati irányba folytatása miatt teszi meg a körgyűrű azt az érdekes, ám a közlekedőknek nagy kerülőt jelentő kanyart.
A már a tervezéskor sokat vitatott nyugati szakasz megvalósítása azonban egyre csak késik. Az M1–M10 gyorsforgalmi utak közötti rész leghamarabb 2017–2020 között épülhet meg.