Ezer sebből vérző autópálya
A legtöbb hiányosság az M6-M60 autópályák építésénél jelentkezett. A sztrádákat úgy helyezték üzembe, hogy a koronaélen (a padka külső szegélyén túl) elvégzendő munkáknak alig több mint a felét fejezték be – ez csak ideiglenes forgalomba helyezést tehetett volna lehetővé. A Szekszárd–Pécs szakaszon még 2011-ben is voltak olyan részek, ahol a talpárokban megállt a víz, ez teherbírás-csökkenést okozhat a jövőben. Ennek a szakasznak az állapotáról mintegy 3600(!) hibabejelentés érkezett alig egy év alatt. A bejelentett hibák többségét 2011 márciusáig a kivitelezők nem javították ki.
Az ÁSZ gazdasági elemzése szintén súlyos hibákat talált. Az elvégzett számítások csak a költség-összehasonlításra terjedtek ki, és ezt is az átadás előtt 0-2 hónappal végezték el, az alapadatokat nem ellenőrizték.