Ez történt nyáron – 1. rész

iho/vasút   ·   2011.10.01. 08:00
00

Mivel ez az állomásköz rövid, megállóhely nincs, műtárgyak száma csekély, így a többi szakasztól eltérően gyorsabban lehetett haladni, a vágányzár idejét a pályaépítés menete határozta meg. Az állomásköz teljes egészében nagygépes technológiával épült át. A pályát alépítmény-javító és vágánycserélő géplánccal építették át.

Beszámolónk több időpontot ölel fel. A vágánycseréről képek sajnos nincsenek, az alkalmazott géplánc és technológia a tóparton korábban bemutatottal azonos volt. Az alépítmény erősítését viszont egy olyan géplánc végezte, amilyen korábban még nem dolgozott Magyarországon. Leglényegesebb újdonsága a kitermelt és átrostált zúzott kő mosása volt.

Július 6-án építették át a bal vágányt. Itt szokatlan módon először a vágánycserét végezték el, ezt követte az alépítményerősítés. Az alépítményjavító gépláncot azon a napon csak álló helyzetben lehetett szemügyre venni Tárnok közelében<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kép és szöveg: Balázs György

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Új ebrendelet lépett életbe a vasúton

MÁV/iho   ·   2024.11.06. 11:00

Változnak, egyszerűbbé válnak a kutyák és gazdáik utazására vonatkozó szabályok a MÁV-csoportnál. Már mminden helyjegyes vonaton szállítható kis- és közepes termetű kutya zárt doboz nélkül, csupán póráz és szájkosár használata mellett.