Csörgő anyagolt Zuglón

Május első hétvégéjén pályakarbantartást végeztek a 100a vonal budapesti szakaszán. A három éjszakán át tartó félpályás vágányzár alatt nagygépes vágányszabályozást kapott egyes szakaszokon a Kőbánya-teher–Kőbánya-Kispest és a Városligeti elágazás–Kőbánya-teher állomásköz, valamint Kőbánya-teher állomás 3. vágánya. A nyílt pályán zúzott követ is ürítettek, első éjjel Kőbánya alsó megállóhely körül a 230-as Szergej dolgozott, vasárnapról hétfőre virradóra pedig a 2211-es Csörgő anyagolt Zugló megállóhely környékén. A munka végeztével hétfő hajnalban a Csörgő a kiürült dozátoros kocsikat a királyvágányon át Rákosra továbbította.
Egy-egy éjszaka tehát Kőbánya-teher és Kőbánya-Kispest, illetve a Városligeti elágazás között csak félpályán mehetett a forgalom. A 22:45-ös kezdés már elég késői volt ahhoz, hogy kellő kapacitás maradjon a Nyugatiba tartó, onnan induló elővárosi személyvonatoknak, még a nem túl gyakori tehervonatok is befértek.