A ZSSK Kassán és Zsolnán is épít új karbantartóközpontot
Európai Uniós forrásokból és némi önerőből fedezik a költségeket.
Európai Uniós forrásokból és némi önerőből fedezik a költségeket.
Tíz különböző viszonylaton összesen több mint 43 ezer utast szállított a ZSSK az idei nyári szezonban.
A jövő évi menetrend Szlovákiában több vonatot tartogat az utasok számára, de lesz, ahol megnehezítik az utasok életét.
Tizenhét villamos motorvonat utazott kamionon, hajón és vasúti kocsin Bázelből a feketegarami kisvasútra.
A szlovák személyszállító vasúttársaság átvette az utolsó, huszonegyedik 861-es sorozatú motorvonatát a ruttkai járműgyártótól.
Új motorvonatok, egységes elnevezésű gyorsvonatok, menetidőcsökkenés és magyar nyelvű utastájékoztatás – lássuk a szlovák menetrendi újdonságokat!
Folyamatosan jönnek ki az új vasúti járművek a ruttkai járműjavítóból.
Vissza nem térítendő állami támogatással Érsekújváron, Zólyomban és Homonnán épül meg a korszerű vasúti járműkarbantartó központ.
Huszonegy dízelmozdony motorját újítják fel a ŽOS Zvolen műhelyeiben 812 millió forintért.
A 813-as sorozatú csuklós motorkocsik legkésőbb márciusban állnak forgalomba Prágában.
Tizenöt évnyi szünetet követően tizenegy vonatpár közlekedik a két város között, bár csak munkanapokon.
Új motorvonatokat állít forgalomba a ZSSK Zólyom és Fülek között. A 861-es sorozatú vonatok viszont eddig nem a megbízhatóságukról híresek.
Tizenöt éve csak teherforgalom van a 74 kilométeres vasútvonalon, de jövőre újraindulhatnak a személyvonatok is.