Elindult a Szeged–Szabadka, hogyan tovább?
Megnéztük az első napon az újranyíló röszkei vasúti határátmenetet. Még évekig csatatér lesz, dízellel lehet csak közlekedni 2025-ig.
Megnéztük az első napon az újranyíló röszkei vasúti határátmenetet. Még évekig csatatér lesz, dízellel lehet csak közlekedni 2025-ig.
A vasúti személyszállítás nyolc év kényszerszünet után kedd hajnalban indult újra, napi öt vonatpárral, megkönnyítve a reggeli munkába és iskolába járást Szerbia és Magyarország között, valamint a délutáni és esti hazatérést.
Szerbiai vasútbarátok lefotózták a kifüggesztett menetrendet: napi öt pár vonat lesz, délben jelentős lyukkal.
Augusztus 28-ával egyes vasútvonalak menetrendjét módosítja a MÁV-Start, Érd és Biatorbágy térségében pedig a Volánbusz több járatának változik a menetrendje.
Andráskereszt hívta fel a figyelmet az átjáróra, nem volt elég. Az áldozatok az autóban ültek, a vonat utasai közül senki nem sérült meg.
A Nyugati vonatforgalmában korlátozások vannak, kelet felől most „többféle opció” létezik a vonatközlekedésben. A Budapest–Cegléd–Debrecen–Nyíregyháza–Záhony vonalon 20–30 perccel megnő a menetidő.
A Start járműátszervezése eredményeképp a hétvégén a Desiro motorvonatok helyett már az orosz járművek dolgoztak a 142-esen.
Még hétfőn helyeztek a sínekre köveket és betondarabokat egy hídon. Az arra közlekedő motorvonat megrongálódott.