Tragikus vonatbaleset Csehországban
A mozdonyvezető életét vesztette, legalább tizenöt utas pedig megsérült.
A mozdonyvezető életét vesztette, legalább tizenöt utas pedig megsérült.
A Clark Ádám daru hozhatja felszínre a szerencsétlenül járt hajót, de egyelőre a magas vízállás miatt nem fér el a hidak alatt.
A pilóták orvosi ellenőrzésének szigorítását javasolják a francia polgári légiközlekedési szakértők a Germanwings légitársaság Barcelona–Düsseldorf járatának a francia Alapokban tavaly történt katasztrófájáról készült vizsgálat véglegesített változatában.
Az üzemanyag-porlasztó jegesedése vezetett az Erdélyi Szigethegységben 2014 januárjában lezuhant kisrepülő tragédiájához – állapította meg a nyilvánosságra hozott jelentésében a romániai polgári légi közlekedés biztonságát vizsgáló központ (CIAS).
A Barcelona–Düsseldorf járat rögtön azután kezdett erős süllyedésbe, hogy elérte az utazómagasságot. Délután sikerült egy helikopternek leszállnia a roncsoknál, nincs túlélő.
Több napos vontatás után a Norman Atlantic olasz komphajó megérkezett Brindisi kikötőjébe.
A spanyol szuperexpressz kisiklása előtt telefonált a vezér. Kiderült a pontos sebesség is.
Szakértők kutatják, vajon mi okozhatta a Párizs melletti vasúti szerencsétlenséget. Hasonlóra 25 éve nem volt példa.
Hazánk egyik legtöbb halálos áldozatot követelő vasúti balesete történt 2003. május 8-án Siófokon.