Mesevonatokat indít a GYSEV júliusban
Győrből, Szombathelyről és Sopronból is közlekedik gyermekjárat, melynek fedélzetén megelevenedik a Lokomoncok a fedélzeten - kalandozzunk Zöldföldén! című mesekönyv.
Győrből, Szombathelyről és Sopronból is közlekedik gyermekjárat, melynek fedélzetén megelevenedik a Lokomoncok a fedélzeten - kalandozzunk Zöldföldén! című mesekönyv.
Május 10-étől 31-éig Herceghalom és Bicske között dolgoznak, ezért ismét módosul a menetrend a Budapest–Győr–Hegyeshalom vonalon.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő, 3,6 kilométer hosszú, 8647-es számú utat.
A vasúttársaság Sopron és Nezsider között elsősorban turisztikai céllal indított járatainak az a célja, hogy környezetbarát vasúti közlekedéssel minél többen felkeressék az UNESCO világörökség részévé nyilvánított Fertő-táj magyar és osztrák oldalának településeit, látnivalóit.
Az első Stadler-motorvonat 2013. december 6-án állt forgalomba a zöld-sárgáknál a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonal korszerűsítésének részeként. A flotta azóta húsz szerelvényt számol.
Több fontos változásra lehet számítani a nyugat-dunántúli vonatközlekedésben december 10-étől.
Elkészült a külső felújítás: az épület új homlokzatburkolatot kapott, kicserélték a külső nyílászárókat és üvegezett felületeket.
A megállapodás célja, hogy a két szervezet segítse egymás munkáját, támogassák a magyar gazdaság és a magyar vállalkozások, elsősorban tagvállalataik fejlődését, versenyképességének növekedését.
Kárrendezési workshopot rendezett a Közlekedéstudományi Egyesület Soproni Területei Szervezete, valamint a GYSEV Zrt. Sopronban.
Ellátogattunk a zöld-sárga vasúttársasághoz Sopronba és Szombathelyre, körülnéztünk, mi a helyzet a GYSEV háza táján.
A vasúttársaság munkatársai a rendőrséggel közösen egy soproni és egy szombathelyi vasúti átjáróban végeztek figyelemfelhívó ellenőrzéseket.
A márciusban megkezdett idei munkálatok célja az egységes építészeti összkép megteremtése.
A soproni kocsijavító műhely a felújítási munkálatok alatt folyamatosan üzemelt.
A zöld színű, „Vészhelyzet esetén értesítendő” táblán telefonszám található, amellyel az adott vonalszakasz forgalomirányítóját lehet közvetlenül elérni.
Több mint másfél éves munka után a Bécsi-dombi alagútpár északi járatában is befejeződött a fejtés Sopronnál, a déli járat elkészülte után mintegy fél évvel.