Repülés Katonai repülés Repülőgépgyártás Repül a brazil Hercules-utód! iho · 2015.02.05. 11:15 Két sugárhajtóművel a C-130-asokat pótló piacért. Lehet, hogy a csehek is vásárolnak KC-390-eseket?
Repülés Repülőgépgyártás A kínai regionális utasszállító tovább késik iho/repülés · 2012.11.20. 14:30 Vajon a sikeresebb C919-es vonja el az erőforrásokat az ARJ21 fejlesztésétől? Pedig az utóbbi már repül is.
Repülés Légiközlekedés Repülőgépgyártás Épül a Boeing és az Airbus orosz versenytársa iho/repülés · 2012.10.09. 19:30 A tervek szerint három év múlva már repül a Tu-154-es utódja, az MSZ-21.
Repülés Légiközlekedés Repülőgépgyártás Új orosz utasszállító a láthatáron iho/repülés · 2012.08.25. 18:30 A gép a Szuhoj S100 és az MSz-21 kombinációja lesz, a Szuhojt nem lehet csakúgy meghosszabbítani, mert perel a Boeing.
Repülés Légiközlekedés Repülőgépgyártás Papírgép vagy az igazi keskenytörzsű? iho/repülés · 2012.07.16. 17:00 A Bombardier úgy véli: új típusa az egyetlen, ami valóban a megcélzott kategóriára optimalizált. De kell-e a piacnak?
Repülés Légiközlekedés Repülőgépgyártás Repülésbiztonság Eltört a szárny a teszten: bajok az új kínai gépekkel iho/repülés · 2012.06.18. 12:30 A gyártók hivatalosan nem közölnek semmit, a megfigyelők szerint a gépek csak a kínai piacon lesznek sikeresek.
Repülés Katonai repülés Repülőgépgyártás Az oroszoknak elegük van a kínai koppintásból iho/repülés · 2012.03.16. 10:00 Az új Szuhojok eladását Moszkva másolásgátló garanciákhoz kötné.
Repülés Repülőgépgyártás Boeing–Comac: verseny és együttműködés iho/repülés · 2012.03.07. 09:58 Az amerikai cég sok gépet ad el Kínában, de először köt partnerségi megállapodást – a konkurensével.
Repülés Repülőgépgyártás Szingapúr is vesz a kínai Airbus-klónból iho/repülés · 2012.02.15. 15:00 A kínai társaságoknak illik vásárolni a kínai gépet, de most már külföldről is érződik az érdeklődés.
Repülés Légiközlekedés Repülőgépgyártás Új versenyző a keskenytörzsűpiacon? iho/repülés · 2012.02.13. 08:00 A neo és a MAX alatti kategóriában hatalmas a nyüzsgés: az orosz jelentkező új hajtóművel és kompozitszárnnyal indul.
Repülés Légiközlekedés Max és neo: a fejlesztések ára iho/repülés · 2012.02.01. 17:00 Mennyire kell átvarázsolni a 737-est, hogy elférjen a szárnya alatt egy új hajtómű? Mennyivel teszi ez kockázatosabbá a programot?