Kétmilliárd-négyszázmillió eurós bővítés Madrid nemzetközi repülőterén
Az Adolfo Suárez-Madrid Barajast 2031-től a jelenleginél évente huszonnyolc százalékkal több, 90 millió utas veheti igénybe.
Az Adolfo Suárez-Madrid Barajast 2031-től a jelenleginél évente huszonnyolc százalékkal több, 90 millió utas veheti igénybe.
Még a hétfő délelőtti járatok is késve indulnak a belgrádi Nikola Tesla repülőtérről, mert vasárnap délután egy személyzeti hiba miatt a tranzitzónában összekeveredtek az érkező és az induló utasok, ezért mindenkit újra át kellett vizsgálni.
Rekordot döntött tavaly az utasforgalom: a legjelentősebb erdélyi repülőtéren 3 millió 240 ezer 750-en fordultak meg.
Január és július között 8,2 millió utast szolgáltak ki, 24 százalékkal többet mint 2022 azonos időszakában, és többet, mint 2021 egészében. Július sorozatban az ötödik hónap volt, amikor az utasszám meghaladta az egymilliót.
Az épülő székelyföldi légikikötő tesztrepülés keretében először fogadott utasszállítót. A rendszeres járatok akár már 2024-ben elindulhatnak.
Megjelentek a CPK látványtervei: az új, hipermodern lengyel repülőtér és vasútállomás jövőbe mutató tömegközlekedési csomópontként fog szolgálni, várhatóan 2028-tól.
Kétszeresére nő a légikikötő utasfelvételi kapacitása.
Valamennyi induló járatot törölték a hétfői menetrendből a biztonsági terület dolgozóinak sztrájkja miatt.
Az utasok véleménye alapján a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér lett a legjobb európai légikikötő a 15–25 milliós utasforgalmat bonyolító repülőterek között.
A repülőtér tűzoltóságát jogszabályváltozás miatt októbertől a fenntartónak kell üzemeltetni.
Valamelyest csökkenő forgalom, megkezdődött az áruszállító központ bővítése, már élvezhető a kilátóterasz látványa, elismerés a környezetvédelmi programoknak.
A kormány engedélyére vár a Budapest Airport az 1. terminál átépítésére. Megint lesz kilátóterasz a 2B-n!
Az üzemeltető kérte a légitársaságokat, hogy a nyári szezonra ne értékesítsenek több férőhelyet Heathrow-ról induló járataikra.
Az Európai Parlament plénuma állásfoglalást fogadott el, amiben azt szorgalmazza, hogy az európai uniós tagországok repülőgépei és repülőterei nagyobb arányban használjanak fenntartható üzemanyagokat.
Hong Kong International különösen nagyot veszített forgalomban, és a visszakapaszkodás sem lesz könnyű.