Kisebb büdzsét szán a kormány a HÉV-ek fejlesztésére
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Próbafúrásokkal kezdődött meg az M5 metróvonal megépítésének első szakasza a ráckevei és csepeli hév vonalak bevezetésével a Kálvin térig, amely a Közvágóhídtól a felszín alatt, alagútban valósul majd meg.
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.
A MÁV-HÉV a többletet fejlesztésekre, különösen a korszerű jegyvásárlási lehetőségek bevezetésére tervezi fordítani.
December 8-án és 9-én Szigetcsép és Ráckeve között kell majd pótlóbuszra szállni.
Karbantartási munkák miatt október 27-28-án Közvágóhíd és Dunaharaszti külső, valamint Szigetszentmiklós és Ráckeve között megosztva közlekednek a szerelvények.