Üzembe helyezték az első magyar jelzőberendezésüket a csehek
Röszke határállomáson található az első cseh gyártmányú állomási jelzőberendezés a magyar vasúthálózaton.
Röszke határállomáson található az első cseh gyártmányú állomási jelzőberendezés a magyar vasúthálózaton.
Néhány hónapot ugyan késett a kivitelezés, de augusztus 28-án nulla órától a pályára engedélyezett sebesség figyelembe vételével a vonatokat villamos mozdonyok továbbíthatják.
A 368-as Szilivel el is kezdték tesztelni az elmúlt hónapok során Püspökladány és a biharkeresztesi országhatár között kiépített felsővezeték-rendszert.
A csehek a Szeged−Röszke−szerb államhatár vasútvonal biztosítóberendezését és az ETCS vonatbefolyásoló rendszert telepítik.
A fejlesztésnek köszönhetően jelentősen megnövekszik Hajdú-Bihar megye vasúti szolgáltatásának színvonala, átépített, modern vasútállomások várják az utazóközönséget.
Meghosszabbítják a peront a Keletiben, kitérőket cserélnek, hidakat újítanak föl – és még mennyi mindent kell megépíteniük.
Felsővezetéket kap a Püspökladány–Biharkeresztes vasútvonal, de növelik a tengelyterhelést és a pályasebességet is.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 16-ától december 22-éig.
A Vasútvill és az R-Kord konzorciuma nettó huszonhárommilliárd forintért húzhatja ki a drótot Szabadbattyán és Balatonfüred között.
58 milliárd 800 millió forintért végzik el a 2. ütem tervezési és kivitelezési munkáit.
A 40-es vonalon az R-Kord a Prolannal közösen vághat neki a központi forgalomirányítás létrehozásának. Utóbbi a 120a-n is dolgozhat.