Még mindig kevesebb légijárat repül az EU-ban, mint a pandémia előtt
A kereskedelmi járatok számainak nyári adatai továbbra sem érik el a koronavírus-járványt megelőző, 2019-es szintet.
A kereskedelmi járatok számainak nyári adatai továbbra sem érik el a koronavírus-járványt megelőző, 2019-es szintet.
Az UIC-tagvállalatok előzetes adatai szerint a tavalyi év első hat hónapjában a forgalmi tendenciák nagy eltérést mutatnak régiónként, valamint a személy- és az áruszállítást illetően is.
Idén augusztus 21-én érték el a fontos mérföldkövet, tíz nappal hamarabb, mint 2021-ben. Az eurázsiai szállítási folyosó növekedése viszont lelassult.
Kína zéró Covid-politikája valószínűleg hosszútávú hatással bír majd az ellátási láncokra: kevesebb konténer lesz elérhető, az árak pedig az elmúlt idők csökkenését és stabilizálódását követően ismét emelkedni fognak.
A lépés a jövő évi állami költségvetés módosításának része. A cél a koronavírus-pandémia vasúti közlekedésre gyakorolt hatásainak mérséklése.
A vonattal szállított áruk aránya huszonöt éves rekordot ért el, ez elsősorban a Ceneri-bázisalagút használatba vételének köszönhető.
A svájci teherfuvarozó magánvasút tavaly tíz százalékkal kevesebb vonatot közlekedtetett le, mint 2019-ben.