Ne legyenek illúzióink, a repjegyárak nem csökkenek majd a jövőben, sőt!
A légitársaságok a magas üzemanyagár, a drága munkaerő és a működési kihívások sokba kerülő kezelése miatt kénytelenek emelni.
A légitársaságok a magas üzemanyagár, a drága munkaerő és a működési kihívások sokba kerülő kezelése miatt kénytelenek emelni.
Az IATA a 2020-as adatokról, és a továbbra sem biztató idei kilátásokról. Csak a cargoforgalom zuhant kevesebbet, és állhat talpra hamarabb.
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség becslése szerint a a koronavírus-járványra való tekintettel bevezetett közlekedési korlátozások miatti bevétel-kiesés legnagyobb részét, 13 milliárd dollárt a kínai légitársaságok szenvedhetik el.
A korábban előre jelzettnél hárommilliárd dollárnál magasabb, 34,5 milliárd dollár összesített adózott eredményre számít ebben az évben a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség a légitársaságoktól, jövőre pedig ennél is nagyobb eredményre van kilátás.
Évente közel tízezer agresszív utas rontja el a légiutazást, ők valamilyen formában inzultálják a személyzetet, vagy utastársaikat.