Hannibal befut Magyarországra
Milánó-Melzo, BILK, Railport Arad: a Hannibal irányvonata ezen az útvonalon halad.
Milánó-Melzo, BILK, Railport Arad: a Hannibal irányvonata ezen az útvonalon halad.
Kürtösről Rodostóba (Tekirdag) hetente irányonként öt, Münchenből Kürtösre pedig egy szerelvény közlekedik. A Genk–Kürtös útvonalon heti háromról ötre nő a fuvarok száma, és egy új kísérleti projekt keretében nem daruzható félpótkocsikat is szállítani fognak.
A mozdonyok elsősorban a 120-as vonal intercityjein, valamint egyes Hernád, Zemplén és Tokaj IC-ken dolgoznak.
A logisztikai vállalat jelenleg hetente irányonként háromszor közlekedtet intermodális vonatokat Isztambul és Kürtös között, továbbszállítási lehetőséggel Kölnbe.
Az olasz intermodális fuvarozó egyelőre heti egyszer szállít Verona és Kürtös között, Ausztriát és Németországot is érintve.
Az FS Italiane Grouphoz tartozó logisztikai vállalat júniusban indította el az intermodális fuvarszolgáltatást.
A közvetlen tehervonatok a Benelux- és Ruhr-térséget Romániával és Törökországgal kötik össze.
Németországból, Szlovákiából és Romániából is új TransFER-vonatokat indít Törökországba a logisztikai vállalat.
A fekete-tengeri kikötőből a magyar fővárosba tartó tehervonati szolgáltatást június elején indította el a román logisztikai vállalat.
Az eddigi heti egyről kettőre emelte az intermodális TransFER-járatok számát a viszonylaton az osztrák teherfuvarozó vállalat.
A befektetők pénzeihez azonban először meg kell határozni a végleges útvonalakat, valamint az uniós és állami finanszírozások lehetőségeit is.
A tendert várhatóan márciusban írják majd ki. Néhány éven belül százhatvannal suhanhatnak a vonatok Kolozsvár, Nagyvárad és a román-magyar határ között.