MLSZKSZ: Európa-szerte javítani kell a vasúti pályák állapotán és össze kell hangolni a fejlesztéseket a környezetbarát szállítás térnyeréséhez
Rosszabb pályákon kell magasabb díjat fizetni szeptembertől.
Rosszabb pályákon kell magasabb díjat fizetni szeptembertől.
Ha valaki az I. Vasútijármű-ipari szimpózium és kiállításra azért jött, hogy megtudja, milyen tényleges beszerzésekkel kezdi enyhíteni a MÁV-Start a minden szegmensben közismerten égető járműhiányát, csalódnia kellett. A pulpitusról, a kerekasztal mellől és a kávészünetek informális beszélgetései közben azért számos érdekes információmorzsa potyogott le, szedegessük föl ezeket!
Országhatáron innen és túl számos programmal találkozhatnak a logisztika iránt érdeklődők április 18-án.
A MÁV-Start szervezésében rendezték meg az Európai Vasúti és Pályahálózat-működtetők Közössége CEO Coalition idei rendezvényt, ami a tagvállalati vezetők közös munkájának legfőbb eseménye.
A kezdeményezés célja egy nyitott, autonóm és együttműködésen alapuló innovációs tér létrehozása a vasúti tematikájú nyílt forráskódú szoftverfejlesztéshez.
A következő tíz évben mintegy 15 milliárd eurót fordít a kormány a vasút fejlesztésére, amely új pályaszakaszok létrejöttét és járművek beszerzését is magában foglalja.
A 15., a kiszámíthatóság, a tervezhetőség, a források időbeni rendelkezésre állása és saját energiatermelés megindíthatóságának bűvös négyszöge jegyében tartott MÁV Szabadjelzés konferencián a pályahálózat-működtetés és az energiapiaci helyzet taglalata mellett egyes vasútvállalatok vezetői is hallathatták a hangjukat.
A MÁV–Volán-csoport 15. Szabadjelzés konferenciáján a villamosenergia-piac változásait is górcső alá vették a szereplők, de szó volt a zöld energiáról és a vasút sajátáram-termelési képességének szükségességéről is.
Újabb fejezetéhez érkezett a hagyományos Szabadjelzés konferencia: a tizenötödik alkalommal megtartott fórumon ezúttal négy topikot jártak körül a résztvevők, úgymint kiszámíthatóság, tervezhetőség, időbeni hozzáférés a forrásokhoz, saját energiatermelés. Tették mindezt a magyar vasút megújulása és fejlődése érdekében.
Hatodik alkalommal szervezi meg a hazai vasúti szakma legrangosabb rendezvényét. Szeptember 29-éig még jelentkezhet a konferenciára.
A Nemzetközi Vasútegylet (UIC) és a Korail Szöulban nyújtott betekintést az ázsiai és csendes-óceáni térség tagjainak a vasútbiztonságról, az élvonalbeli trendek és bevált gyakorlatok megosztásával.
Budapest Hotel, Anantara New York Palace október 4-én: merre tovább? Erre a kérdésre keresik a választ a szereplők négy témakörben.
Május 28-ától újra látogatható a Közlekedési Múzeum népszerű időszaki kiállítása a „Volt egyszer egy Északi... a történet folytatódik”, amely a Múzeum leendő otthona, az Északi Járműjavító történetét meséli el.
A több szakmai szervezettel együttműködve, szemléletformálási céllal szervezett nemzetközi rendezvény szakmai előadásokkal, kiállításokkal hívja fel a figyelmet a fenntarthatóság és az elektromobilitás fontosságára.
Újra erőre kapott a közúti fuvarozás, a vasúti és vízi némileg csökkent.