Átszervezik a DB Cargót
A Deutsche Bahn (DB) vasúti árufuvarozási ága 2025. január elsejétől alakul át.
A Deutsche Bahn (DB) vasúti árufuvarozási ága 2025. január elsejétől alakul át.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
A DB 83 millió euróért új terminált épít a közúti-vasúti kombinált szállításhoz, az indulást 2026-ra tervezik.
A ČD Cargo és a Metrans közös üzleti modelljének gyümölcse a 388.015-ös Traxx, amelyen mindkét vasúti cég logója díszeleg.
A bimodális szállítás a francia vasúti árufuvarozás legdinamikusabb szegmense, jelenleg az ágazat teljes tevékenységének 39 százalékát teszi ki.
A létesítmény az idei év második negyedévében kilenc százalékkal több árut kezelt, mint a 2021-es év hasonló időszakában – és már az az eredmény is rekordnak számított.
A rendszer valós időben, 3D-ben követi a logisztikai központ folyamatait és működését – a vonatok, a kamionok, a daruk, a szállítójárművek mozgását és az áruk útját.
A logisztikai vállalat szeptembertől heti öt helyett már hat pár félpótkocsi-szállítótehervonatot közlekedtet a két fontos intermodális csomópont között.
A svájci központú logisztikai magántársaság tizennégy és fél százalékkal nagyobb forgalmat kezelt az idei év első felében, mint 2020 első hat hónapjában.
Közel negyedével nőtt az európai kombinált fuvarozás aránya az idei év második negyedévében 2020 hasonló időszakához képest.
Csak Ferihegyen lesz több egybefüggő beton az országban, amikor elkészül az EWG terminál. Az építkezést a partifecskék is kiszúrták maguknak, az építők megvédik a fészkeiket!
A 22 milliárd forintból megvalósuló East-West Gate (EWG) akár egymillió TEU kapacitást is képes lesz kezelni évente.