Elsőként végezhet nemzetközi vasúti árufuvarozást török magánvállalat
A Pasifik Eurasia új vasúti fuvarokat indít Isztambul és Budapest között, a szerelvények négy nap alatt teszik meg a bő ezerötszáz kilométeres utat. A cél a török piac bővítése.
A Pasifik Eurasia új vasúti fuvarokat indít Isztambul és Budapest között, a szerelvények négy nap alatt teszik meg a bő ezerötszáz kilométeres utat. A cél a török piac bővítése.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
A több mint tizenhatezer kilométer hosszú útvonalon menetrend szerinti járat is közlekedett 1957 és 1976 között. Ötvennapnyi élmény a világ leghosszabb autóbuszjáratán!
A logisztikai cég február közepétől domodossolai terminálja és Bari között is közlekedtet intermodális vonatokat.
Németország és Görögország, valamint Törökország között még több vasúti fuvarlehetőség áll rendelkezésre.
A logisztikai vállalat jelenleg hetente irányonként háromszor közlekedtet intermodális vonatokat Isztambul és Kürtös között, továbbszállítási lehetőséggel Kölnbe.
A logisztikai vállalat tizenhat új, az úgynevezett középső korridort használó intermodális fuvarral köti össze a két térség kereskedelmi központjait.
Az FS Italiane Grouphoz tartozó logisztikai vállalat júniusban indította el az intermodális fuvarszolgáltatást.
A közvetlen tehervonatok a Benelux- és Ruhr-térséget Romániával és Törökországgal kötik össze.
Németországból, Szlovákiából és Romániából is új TransFER-vonatokat indít Törökországba a logisztikai vállalat.
A magyar, a török, a bolgár és a szerb közlekedési miniszterek Isztambulban találkoztak a Budapest és Isztambul közötti vasúti infrastruktúra fejlesztése, ezáltal a vasúti árufuvarozás elősegítése érdekében.
Habár a tranzitidők minden esetben jóval hosszabbak, a világgazdaságnak működni kell. Konstanca és Törökország az eddigi nyertesek között.
A metropolisztól Kapikuléig vezető pálya ráadásul a teherforgalmat is kiszolgálja majd, elősegítve a Középső Korridoron haladó eurázsiai áruszállítást.
A Budapestről elérhető célállomások száma újra elérte a járvány előtti szintet, a nyár folyamán pedig újabb útvonalak és járatok indulása várható. Az első járat 80 százalékos töltöttséggel repült.
A bolgár Gopet Trans és a Hupac együttműködésével indított szállítmányokat akár az Egyesült Királyságba is tovább lehet küldeni.