Kedvező hitelt nyújtanak a franciák az ukrán vasúthálózat helyreállításához
A 37,6 millió eurós kölcsönből a közel másfél éve zajló háború során jelentősen megrongálódott infrastruktúrát építik újjá.
A 37,6 millió eurós kölcsönből a közel másfél éve zajló háború során jelentősen megrongálódott infrastruktúrát építik újjá.
Szombat estére befejezték a július 9-én Kétpónál történt baleset során kevésbé rongálódott vágány helyreállítását, valamint a pálya és a biztosítóberendezés ellenőrzését, így 16-án vasárnap hajnaltól egy vágányon ismét közlekedhetnek a személyszállító vonatok Tiszatenyő és Mezőtúr között.
A baleset helyszínén a nagyteljesítményű daruval folyamatosan dolgoznak. A bal vágányban lévő vágányhibát sikerült kijavítani, így a daru is használhatja a vágányt, szabadon mozoghat a további munkálatokhoz.
Több vonalon is újra járhatnak a vonatok, miután a szakemberek elhárították a péntek esti vihar okozta károkat, de Komáromban két felsővezeték-szerelőt áramütés ért. A Hortobágy (EC 141) csak Győrig megy, a 80a-n sorra mondják le a vonatokat, a 30a-n pedig váltózűr nehezíti a vonatforgalmat.
Helyreállították a pályát a május 7-én délelőtt Téglásnál kisiklott vasércvonat okozta rombolás után. A károk felszámolása másfélmilliárd forintba került.
Az ukránok megállapodtak az Európai Bizottsággal, hogy az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközön (CEF) keresztül jutnak forrásokhoz.
Helyreállították a szakemberek a Budapest–Székesfehérvár–Gyékényes vasútvonal Fonyód–Balatonszentgyörgy közötti szakaszát.
Szerda este a Metropol „nem bírt magával”, és letépte a drótot. Dízelezés a Keleti és Vác között!
A héten ideiglenesen helyreállították az alagutat övező támfalat és rézsűt. Kelenföld föllélegzett, az ideiglenesen leállított vonatok újraindultak.
Az árvízi javítások egyre több fejtörést okoznak a szakembereknek szerte Angliában.