Pályafelújítások, villamosítások és járműbeszerzések 1500 milliárd forintnyi IKOP Plusz-forrásból
Az uniós támogatás felét Budapest és agglomerációja használhatja fel, elsősorban a nagyvasút és a HÉV-ek korszerűsítésére.
Az uniós támogatás felét Budapest és agglomerációja használhatja fel, elsősorban a nagyvasút és a HÉV-ek korszerűsítésére.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
A HÉV vezetője könnyű sérülésekkel úszta meg a balesetet.
Indul az új HÉV-szerelvények beszerzése: első körben negyvenkét villamos üzemű, alacsonypadlós motorvonatot vesznek a H5-ös, H6-os és H7-es vonalakra.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló február 24-étől március 1-jéig.
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.
A MÁV-HÉV a többletet fejlesztésekre, különösen a korszerű jegyvásárlási lehetőségek bevezetésére tervezi fordítani.
December 8-án és 9-én Szigetcsép és Ráckeve között kell majd pótlóbuszra szállni.
Karbantartási munkák miatt október 27-28-án Közvágóhíd és Dunaharaszti külső, valamint Szigetszentmiklós és Ráckeve között megosztva közlekednek a szerelvények.
A H6-ost a Közvágóhíd és Soroksár között két napig pótolja majd busz, a H8-as pedig Cinkota és Kerepes között napokig egy vágányon fog haladni.
A szerelvények műszaki hiba, valamint karbantartási munkálatok miatt járnak a megszokottól eltérően.
A H9-es helyett Cinkota és Csömör között pótlóbusz jár, a H6-os pedig egy vágányon közlekedik június 16-tól 22-ig.