Nehéz szülés volt, de végre megjelent az új menetrend!
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
Az Egererdő Zrt. tíz hónap alatt végzett a pálya felújításával, augusztus 5-ével pedig visszatérnek a kedvelt turisztikai célponthoz közlekedő vonatok.
Hatvanéves a Szili és a Nohab, ötven a Csörgő. A múltidéző járatok Tornanádaskától Szombathelyig lefedik majd az országot.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.
Számos, az utak használatának szempontjából kedvező műszaki megoldás valósul meg.
A budapesti és diósgyőri termelést követően 1951 óta zajlik a kitérőgyártás a Mátra lábainál, a VAMAV Kft.-nél.
A 108-as vonalbe építik be a Vamavban gyártott kitérőket.
A hétvégén a 307-es BDt áll le, pár héten belül pedig az összes elbúcsúzik a menetrend szerinti közforgalomtól.
A hazai vasúton beépített kitérők szinte kivétel nélkül Gyöngyösön készülnek a Vamav üzemében. A termékeket speciális vagonokban szállítják a beépítési területre.
Sikeres közbeszerzési eljárás lefolytatása után a Roden Mérnöki Iroda Kft. tervezheti a Gyöngyös nyugati elkerülő második ütemét.