Nehéz szülés volt, de végre megjelent az új menetrend!
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
Május 1-jétől a személyvonatok csak abban az esetben állnak meg a megállóknál, ha van le- vagy felszálló utas.
A decemberi menetrendváltáskor hat vasútvonalon tizennéggyel bővült azon – jellemzően alacsony utasforgalmú – megállóhelyek köre, ahol a vonatok csak abban az esetben állnak meg, ha az utasok előre jelzik leszállási szándékukat, vagy várakoznak a peronon.
Az utasforgalmi szempontból szükségtelen megállások kiiktatásával várhatóan pontosabbak lesznek a vonatok és üzemanyagot takarít meg a vasúttársaság.
A Gyékényes–Pécs vonal nyolc megállóhelyén és a Nagykanizsa–Zalaszentiván vonalszakasz pötrétei megállóhelyén előre jelezni kell a leszállási szándékot.
A 16-os és a 18-as vonalon április 7-től csak akkor állnak meg a vonatok, ha van le- vagy felszálló utas.