Újabb kört kér a Desiro ML-ekből az ÖBB
Huszonhét villamos motorvonattal frissülhet a vasúttársaság járműállománya.
Huszonhét villamos motorvonattal frissülhet a vasúttársaság járműállománya.
A hosszabb Siemens-motorvonatok első példányai a december 11-ei menetrendváltással álltak forgalomba Ausztria Vorarlberg tartományában.
A Siemens jóval a határidő előtt adta át a három Desiro ML-t. A szerelvények október 4-étől Sopronkeresztúr (Deutschkreutz) és Bécs között szállítják az utasokat.
A Drezdai Műszaki Egyetem egyik független összehasonlító tanulmánya szerint az akkus vonat lehet a dízelvonatok legköltséghatékonyabb és leginkább szén-dioxid-mentes alternatívája a harmincéves üzemi időszak teljes költségeit tekintve.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló február 3-ától február 9-éig.
Tizenöt éve repül Budapestről a Wizz, tehervonat siklott ki Szlovéniában, sorra gyulladnak ki a buszok, újabb Ventusokat vesz a GYSEV.
Bővítik a férőhelykapacitást az osztrák hálózaton.
Az új Siemens által gyártott vonatok a bécsi elővárosi vonatok legkorosabb szerelvényeit váltják ki.
A balesetben egy nő megsérült, és a motorvonat is megrongálódott.
Persze nem közforgalomban: a zöld–sárga Siemens-szerelvénnyel zavartatási próbákat végeztek Füzesabony környékén.
Dél körül Bécsben átadták, majd egyből nyúzni is kezdték: máris termel a GYSEV villamos Desirója.
A regionális vasúttársaság még 2014 elején rendelt a Siemenstől öt villamos motorvonatot az osztrák átmenetekre. Jönnek a GYSEV-es Desirók!