Nehéz szülés volt, de végre megjelent az új menetrend!
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
Berettyóújfaluban bejelentették.
Augusztus 28-ától Csörgők helyett Szilik, Traxxok és Gigantok húzzák a vonatokat a 101-esen. Habár a püspökladányi gépcsere eltűnt, a menetrend egyelőre nem változik.
Elkészült a felsővezeték-hálózat Püspökladány és Biharkeresztes között, a szerdai szilis próbákat követően ma két Gigantot eresztettek rá a rendszerre.
A 368-as Szilivel el is kezdték tesztelni az elmúlt hónapok során Püspökladány és a biharkeresztesi országhatár között kiépített felsővezeték-rendszert.
Felsővezetéket kap a Püspökladány–Biharkeresztes vasútvonal, de növelik a tengelyterhelést és a pályasebességet is.
A tendert várhatóan márciusban írják majd ki. Néhány éven belül százhatvannal suhanhatnak a vonatok Kolozsvár, Nagyvárad és a román-magyar határ között.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 1-jétől szeptember 7-éig.
Kiírták a közbeszerzést a Püspökladány és Biharkeresztes országhatár közötti pálya villamos üzeművé történő fejlesztésére.
A román nagyváros bevásárlóközpontja a biztosíték arra, hogy ne legyen veszteséges a járat.
A Berettyóújfalu és Mezőpeterd közt található vasúti hidat megrongálták, emiatt nem járnak vonatok a szakaszon.