Vasúti Örökség Vándorkiállítás Békéscsabán: szerdáig még megnézheti!
Ez az utolsó hazai helyszín, itt ér véget Magyarországon a V4 országok és a Vajdaság vasúti örökségeit bemutató tárlat.
Ez az utolsó hazai helyszín, itt ér véget Magyarországon a V4 országok és a Vajdaság vasúti örökségeit bemutató tárlat.
A MÁV-Start retró hétvégéjén volt egy kisebb járműparádé Békés vármegye székhelyének a vasútállomásán.
Most hétvégén, szeptember 20–22-én több helyszínen is fókuszban lesznek a vasútmodellek, a terepasztalok, a csabai vasútállomás rakodóterületén pedig a szombaton kiállított nagyvasak hozzák lázba a nagyérdeműt.
Egy huszonkét éves férfi Dombegyházra tartott volna, a többórás várakozás helyett viszont inkább meglovasított egy járművet a békéscsabai telephelyről. Jogsija sem volt.
A vezér valószínűleg figyelmetlen volt, súlyosan megsérült.
A 444-es és a 44-es főutakat összekötő útszakaszon két vasúti felüljárót és három csomópontot építenek majd meg.
Újabb három példány állt forgalomba a napokban. A fordák is megváltoztak: a csapat fele az 1-es vonalon közlekedő szombathelyi IC-ken forog.
A mozdonyok elsősorban a 120-as vonal intercityjein, valamint egyes Hernád, Zemplén és Tokaj IC-ken dolgoznak.
Szeptember 22-e, szombat és 24-e, vasárnap között ismét megrendezik Békéscsabán a népszerű vasútmodell-kiállítást és mozdonyparádét.
A szegedi 010-es és a csabai 118-as gép többévnyi állást követően tért vissza a vaspályákra.
Csaknem egymilliárd forintból tervezhetik.
Karácsonyra díszítették fel, de képtelenség levenni róla a fényfüzért. Mindenhol látni akarják. Pedig „csak” egy V43-as. De mennyivel másabb, mint akármelyik!
A 444-ről már utat is neveztek el!
További tizenkilenc mozdonyra mondták ki a végső ítéletet a napokban, ezzel bő két hónap alatt negyvenhéttel csökkent a V43-asok száma. Egyelőre nem várható folytatás.
Eredményes a tender, indulhat a munka – harminc kilométeren közel 130 milliárdért.