A tényadatok alapján napi 34,5 tehervonat jár az ötösön
Amióta elindult a terelés, 621 tehervonat járt a Komárom–Fehérvár vasútvonalon.
Amióta elindult a terelés, 621 tehervonat járt a Komárom–Fehérvár vasútvonalon.
Naponta mintegy harminc tehervonat közel 30 ezer tonnányi áruval kerül arra egészen november 17-éig.
A MÁV Rail Tours Kft. két, a Komplex Rail egy Turcsiorrút, a GYSEV pedig egy Ludmillát ad be a közösbe a Start négy Szergején felül.
Október 27-én a legnehezebb fázisához ér a Budapest–Győr–Hegyeshalom vasúti fővonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszának felújítása. Ekkor ugyanis az alépítményhibák javítása és a talaj stabilizációja miatt átmenetileg mindkét vágányt kizárják.
A 71-es vonalat átemeléssel kötnék be a látványosan megújítani tervezett Rákospalota-Újpest állomásba a nagyobb kapacitás érdekében, a fővárosi kerület azonban érthetetlen indokokkal környezetvédelmi pert indított, melyet első körben sikerrel meg is nyert.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.