Kilencvenöt éve repül Amszterdam és Budapest között a KLM
A magyar főváros 1929 szeptemberében került fel a Holland Királyi Légitársaság térképére, ráadásul a világ leghosszabb légiútvonalának részeként.
A magyar főváros 1929 szeptemberében került fel a Holland Királyi Légitársaság térképére, ráadásul a világ leghosszabb légiútvonalának részeként.
A malajziai légitársaság Amszterdamból Kuala Lumpurba tartó MH17-es járata 2014. július 17-én zuhant le Kelet-Ukrajnában, többségében holland utasokkal.
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
Az ÖBB első új éjszakai kocsijai a Bécs–Innsbruck–Hamburg és a Berlin–Brüsszel–Párizs útvonalakon közlekednek a menetrendváltástól. 2024 végére már tizenhárom szerelvény fog forogni.
A sebességkorlátozás minden mellékutat és egyes főutakat is érint, a holland nagyváros útjainak körülbelül nyolcvan százalékára terjed ki.
A párizsi Charles de Gaulle és Orly nemzetközi repülőterekről így már negyvenegy útvonalon válik elérhetővé egy jeggyel a vasút és a repülés kombinációja.
A mozdonysorozat menetrend szerinti hivatalosan utolsó útjára november 19-én került sor. Vectronok veszik át a szerepet az Amszterdam–Berlin intercityken.
A European Sleeper március 25-étől a cseh fővárosig hosszabbítja meg a Brüsszelt és Amszterdamot Berlinnel összekötő éjszakai járatait.
Az egy éve szerencsétlenül járt OS 35 útja két és fél hétig tartott a Fjord fedélzetén Gibraltártól a második legnagyobb holland kikötőig.
A Deutsche Bahn (DB) legújabb nagysebességű motorvonattípusa várhatóan 2024-től közlekedhet Frankfurt és Amszterdam között.
A European Sleeper startup-társaság a napokban indította el első járatait, így 2008 óta ismét elérhető éjszakai vonat a két európai főváros viszonylatában.
A két nagysebességű vasúti szolgáltatás egyesülését követően a Csalagutat használó vonatok márkája marad meg, megújuló kinézettel.
Schiphol, Gatwick és a többiek: épp, amikor a legtöbb plusz utas jelentkezne, akkor kell csökkenteni a járatok számát.
Közel négy év telt el, hogy befutott Londonba a Selyemúton haladó első kínai konténervonat. Az azóta eltelt időszakban viszont jócskán alábbhagytak a nagy remények.
A Varsó és Oostende közötti járat Berlinben egyesülne a Prágából érkező stokkal, Lengyelországban azonban belföldi utazásra nem vehető majd igénybe.