A csehek már az 5G/FRMCS felé kacsintgatnak
Úgy tűnik, a GSM-R technológia már nem jelenti a csúcstechnológiát.
Úgy tűnik, a GSM-R technológia már nem jelenti a csúcstechnológiát.
A logisztikai vállalat az A1-gyel együttműködve, az informatikai platform továbbfejlesztésével fokozatosan állít forgalomba intelligens tehervonatokat Európa-szerte.
Az 5G-re épülő automatizált megoldásokkal, önvezető járművekkel és kiterjesztett valósággal ugrásszerűen megnőtt a logisztikai és gyártóbázis hatékonysága.
Sok járattörlés után megállapodás: a repterek kétmérföldes körzetében nem indul be a hálózat.
A rendszer valós időben, 3D-ben követi a logisztikai központ folyamatait és működését – a vonatok, a kamionok, a daruk, a szállítójárművek mozgását és az áruk útját.
A vasúti logisztikában egyedülálló technológiai fejlesztés kezdődik a Fényeslitkén épülő East-West Gate intermodális kombiterminálon.
A nyugat-csehországi Plzeňben okos közlekedési megoldásokat fognak tesztelni, beleértve az önjáró villamosokat is.
Csúcstechnológiájú automata rendszerrel követik majd nyomon az új intermodális létesítményre érkező összes járművet és rakományt.
A JR East egy E7-es szerelvénnyel, 5G-t használva fog adatokat gyűjteni a jövőbeli automatikus közlekedéshez.