Ázsiai 737-rendelések
A kínai megatársaság, a China Southern Airlines leányvállalata, a Xiamen 40 737-800-as megvásárlására írt alá szándéknyilatkozatot, ami akkor válik fix megrendeléssé, ha a kínai kormány is rábólint.
A társaság eddig is Boeing-flottát működtetett, hat 757-essel és 77 új generációs, tehát a most gyártásban lévő 737-esekkel, tervei szerint 2020-ra a flottája 200 gépre bővül. A most megrendelt, listaáron 3,5 milliárd dollár értékű, ugyancsak NG-gépeket a társaság elsősorban nemzetközi vonalhálózatának bővítésére használja majd.
Ugyancsak az ázsiai piac erősödését jelzi a SilkAir szándéklevele, amely 31 továbbfejlesztett MAX-ra és 23 most gyártásban lévő 737-800-asra szól, összesen 4,9 milliárd dollár értékben. Az üzlet ezesetben akkor válik fix megrendeléssé, amikor a gépek megvásárlásának financiális háttere is elrendeződik.
A vásárlás azért keltett feltűnést, mert a szingapúri regionális társaság eddig 320-asokból és 319-esekből álló Airbus-flottát repült, és a Flight International adatbázisa szerint öt európai keskenytörzsű szerepel a cég rendelési listáján.