Az 5-ös buszról kérdez a BKK

iho   ·   2013.03.01. 13:51

Több mint négyéves üzem után a járaton közlekedő szóló kocsikon szinte állandó a zsúfoltság. Olyan tengelyirányú járat jött ezzel létre, amelyhez hasonló (bár rövidebb) a régi, Rákóczi úton közlekedő 67-es villamos volt. A jobb kihasználtság érdekében a BKK tervezi a szóló buszok helyett a csuklósok forgalomba állítását, ezzel kisebb változások is életbe léphetnek.

Az 5-ös jelenlegi menetrendje (az Erzsébet királyné útján közlekedő 62-es, 69-es villamosokkal hangolás miatt) változatlan marad, de a megnövekedett költségek miatt a hétvégén – valljuk be – eléggé kihasználatlan 74A trolibusz nem közlekedne. Változna a 178-as busz útvonala is, amely jelenleg a Keleti pályaudvar és az Attila út között az 5-ös betétjárataként, szintén alacsonyabb kihasználtsággal jár. Kis mértékben módosulna a Pasaréti téri és a rákospalotai végállomás rendje is.

A BKK várja az utasok észrevételeit honlapján, ahol bővebb tájékoztatást is olvashatnak a tervezett változásokról.

(forrás: BKK)

Kapcsolódó hírek

Közlekedésfejlesztés Közút Közlekedéstervezés Automobil

Újlipótvárosban az autósok mintegy fele szabálytalanul parkol a járdán kijelölt helyeken

iho.hu   ·   2024.07.02. 12:00

A helyi civilek azonnali megoldást kérnek az önkormányzattól, miután kiderült: a járdán ferdén kijelölt helyeken negyvenkilenc százalék szabálytalanul parkol, harminc helyszínen hiányoznak a parkolást jelző kötelező táblák és felfestések, illetve továbbra is több ingyenes parkolási engedélyt adnak ki, mint ahány parkolóhely összesen van a városrészben.