Átfestett 319-es, a legnagyobb légitársaság arculata

iho   ·   2014.02.03. 13:00
cim4

A Nagy Egyesülés egyik látható jele: forgalomba állt a US Airways első, már American-színeket viselő repülőgépe, egy A319-es. Az N700UW lajstromjelű gépet karbantartásra vitték hangárba, majd 13 nap alatt kapta meg az új American-festést.

Az A319-es a festőhangárban...

Mint arról az iho/repülés többször beszámolt, jogi szinten sikeresen befejeződött a két amerikai légitársaság fúziója, és ezzel megkezdődött a világ legnagyobb légitársaságává való összeolvadás konkrét tennivalóinak sora. Scott Kirby, az AA elnöke a gép forgalomba való visszaállítása alkalmából jelezte, hogy a teljes integráció, beleértve a US Airways gépeinek átfestését, még hónapokig tart.

A szakértők szerint egyébként nem a gépek átfestése az igazi próbatétel, hanem a menetrendek összesimítása, a vezetési struktúrák illesztése és karcsúsítása, a jegyeladási rendszerek összehangolása és a repülőtéri leszállási engedélyek leosztása.

...és már az új AA-külsővel

Mindenesetre a gépek külsejéről az új American alkalmazottai szavazhattak, és az ő döntésük volt, hogy a gépek abban az új arculatban repüljenek ezután, amit az American még az egyesülés előtt vezetett be a flottájában. A következő időszakban összesen 640 utasszállítót kell majd ennek megfelelően átfesteni, részben a US Airways gépparkját, részben azokat az American-gépeket, amelyek még nem kapták meg az új külsőt. A nyár közepére ennek megfelelően összesen 275 „fővonalas”, tehát nem regionális AA-repülőgép mozog majd a légikikötőkben az új AA-színekben.

Nyugodtan mondhatjuk, hogy ezzel alaposan megváltozik a repülőterek képe, hiszen a regionális leányvállalatokkal együtt az új óriás légitársasági csoport napi 6700 járatot üzemeltet 339 célállomásra 54 országba.

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek