A Hungrail a v0 mellett

iho   ·   2013.05.13. 08:43
A Privátbankár a Magyar Nemzet nyomtatott változatában megjelent cikket szemlézve idézi, hogy a v0-ra a keleti irányba menő árualapok biztosítása miatt van szükség, ennek a Ferencváros–Kelenföld közötti szűk keresztmetszet az akadálya. Mosóczi László szerint meg kell teremteni annak lehetőségét, hogy a párhuzamos útvonalak közül többen válasszák a Magyarországon átvezető útvonalat.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.